środa, 5 listopada 2014

Bombki szydełkowe

12 bombek - tyle sztuk miałam zrobić i tyle zrobiłam. Jeden kolor - stare złoto - i różne wzory i wielkości. Nie ukrywam, że bolały mnie palce, bo robiłam pod presją czasu - miałam na całe zamówienie niecałe dwa tygodnie. wyrobiłam się, zrobiłam 12 bombek,  6 aniołków, 6 gwiazdek, 2 wielkie anioły na okno, 2 wielkie dzwony i 6 dzwoneczków :)
Małe aniołki już pokazywałam, dziś chwalę się bombkami, robiłam zeszłoroczne wzory i nowe, ale pokazuję tylko nowe, bo po co się dublować ?












3 komentarze:

  1. Cudne bombki :-) Pięknie wyglądają w tym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne a czym usztywniasz? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, ciekawy kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)