piątek, 22 lutego 2013

Kolejne serwetki do koszyczka.

Zrobiłam kolejne serwetki do koszyczka. Jedna jest z moimi ulubionymi ananasami, ale za to ma nietypową formę, bo jest kwadratowa. Jeszcze takiej nie robiłam i miałam pewien problem z upięciem jej do usztywnienia, bo za nic nie chciało wyjść równo, ale w końcu raczej się udało.

Mój ulubiony wzór - ananaski





Druga jest okrągła i dość duża, ale przecież koszyk koszykowi nierówny :) Za to ma delikatny wzór i w koszyczku wygląda jak pajęczynka:

Zapraszam ponownie na moje Mini-Candy, na które można zapisać się TUTAJ


10 komentarzy:

  1. Śliczne serwetki :-)
    A u mnie w tamtym roku najbardziej zdała egzamin serwetka owalna. Idealnie pasowała do koszyka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z tą owalną, chyba sama takiej popróbuję - dzięki za radę :)

      Usuń
  2. Piekne serwetki, wspaniala misterna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pajęczynka w koszyczku prezentuje się cudownie i tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i takie delikatne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę ale śliczne i już mogą być święta :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka,jestem w trakcie robótki,ale będę powiększać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)