środa, 30 stycznia 2013

Szydełkowa profitka do świecy komunijne /chrzcielnej/

Szykujemy się do Komunii. Pisałam o tym już wcześniej, ale teraz termin staje się coraz bardziej realny. Wybieramy już kolorostykę zaproszeń/robionych przez zdolnego MADZIKA/, kolorystykę i smak torcika /bedzie mi robiła kuzynka, która robi prawdziwe arcydzieła/, kolorystykę stołu i inne tego typu kosmetyczne rzeczy. Wiadomo, jak każda matka chciałabym żeby moje dziecko jakos się w tym dniu wyróżniało. Dziewczynce można zrobić super fryzurę, dać piękny wianek czy stroik na głowę a chłopakowi? Cóż, tu pomysłów zbyt wielu niema..... Zrobiłam więc dla mojego synka szydełkową profitkę do świecy! Nikt takiej nie będzie miał:) Robi się co prawda już druga, ale inna, bo ta pierwsza wpadła komuś w oko, no ale ten wzór jest zastrzeżony dla mojego Hubcia :)


A ja mam nadzieję, że  tym postem powrócę na dobre. Do tej pory coś mam pecha, ostatnio wysiadł mi komputer, a ja załapałam wyjątkowo bolesną anginę. Teraz niby już jest wszystko dobrze, tylko, że wydaje mi się, że moje wyleczone oskrzela nie do końca są wyleczone, zobaczymy co z tego wyjdzie. A tymczasem biorę się w końcu za koszyczki wielkanocne.

10 komentarzy:

  1. Rewelacja ! genialny pomysł - ślicznie wygląda teraz świeca.
    Szkoda, że mam już stare dzieci...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Już przy komunii starszego syna chciałam coś takiego zrobić, ale nie miałam pomysłu, dopiero teraz się udało :)

      Usuń
    2. jestem zainteresowana zakupem stroika na świece mój nr tel 601565536

      Usuń
  2. Oryginalne pomysł i rewelacyjne wykonanie :) Pozdrawiam ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł mój, wykonanie moje, ale rozwiązania momentami z netu ściągnięte :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł :) Bardzo ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze przepiękne to jest. Po drugie -skąd wiedziałaś że to się nazywa profitka??? :))
    A po trzecie -nie chwal mnie przed zachodem słońca :D
    Mam juz papiery, będe robić, tylko treści nie mam jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, jak będziesz przerabiać drugą komunię to też bedziesz nała nazwy wszystkich tych bajerów :) Jeśli chodzi o treść, to muszę się jeszcze upewnić, co do godziny Mszy Św.

      Usuń
  5. Sliczna, szkoda ze jak szukalam do chrztu to pewnie o swojej nawet nie myslalas :P. Ale dalam rade ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)