środa, 13 listopada 2013

350 szalików, chusta i podkładki

Postanowiłam dołączyć się do akcji Caritasu i wydziergać szaliczek dla potrzebujących. I nie tylko szaliczek, bo na pierwszy rzut poszła biała chusta wydziergana z moheru. Szaliczek dzierga się obecnie, a wszystko razem pójdzie pocztą i mam nadzieję, że w okresie świątecznym da odrobinę przyjemności komuś potrzebującemu.
A tu macie namiary na całą akcje, może ktos jeszcze będzie chciał dołączyć?
I kolejne podkładeczki :)

A ja powoli szykuję kolejne prezenty, dla Was też się coś robi :) Bądźcie czujni, bo nadchodzi małe Candy :)

9 komentarzy:

  1. Chusta jest bardzo ładna !!!
    Osoba obdarowana będzie bardzo zadowolona i sprawi jej to ogromną radość.
    No i kolejne ładne podkładeczki w ciekawych, żywych kolorkach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna chusta i cała akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny gest :*
    A chusta bombowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są takie akcję!! popieram:) chusta rewelacja! A podkładki super jak zwykle! Pozdrawiam Cię !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna chusta :-) Wspaniała akcja i Ty jesteś wspaniała.
    Podkładki cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta:) a podkładki cudne w swych kolorach :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta ładna a o akcji nie wiedziałam i pomysł mi się podoba pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta i podkładki śliczne :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne te podkładeczki :) a jakiej konkretnie włóczki użyłaś do ich zrobienia? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)